Magazine premii Pepsi


Magazine premii Pepsi 
Afla de unde poti sa ridici premii Pepsi castigate sub capac. Probabil ca si voi cautati, cum am cautat si eu sa aflu de unde pot sa iau premiile Pepsi castigate sub capac. Pepsi isi premieaza mereu clientii fideli chiar daca este vorba de Pet-uri de Pepsi la 0.5 L. Am o gramada de capace Pepsi in care am castigat doze la jumatate de litru.
Daca castigati alte premii substantiale Pepsi cum ar fi tricouri, lista completa cu magazinele care le acorda se afla disponibila la ei pe site.

Lista cu centrele de premiere Pepsi din fiecare oras, se afla AICI. Dati click pe acel link si o sa vedeti in dreptul fiecarui oras din Romania locurile din care poti ridica premiile Pepsi. Aveti nevoie de Adobe Reader ca sa deschideti documentul PDF.
Hai, sa fie cu noroc.


Share pe Facebook


Articole similare:




5 comments:

firme de curatenie spunea...

Genial! Am intrebat pe la cateva magazine din zona mea, dar nici unul nu se afla in promotie. Multumesc mult de lista. Dau un pepsi dupa ce le ridic :)

medicina muncii spunea...

Super marfa dupa ce introduci codul pe site nu apare nici un rezultat cum ar fii ca ai castigast sau mai inceara . Mai incearca :)

interpretare analize medicale spunea...

Da, am inteles ca ar avea probleme cu softwareul care trimite mesajele de raspuns. Oricum, era mai bine in vremurile in care rezultatul era scris direct in capac si nu cheltuiai 2 euro pe un sms.

Cazare spunea...

Cumperi, castigi dar nimeni nu iti poate da premiul sau sa te indrume spre acele magazine care o fac. Multumim frumos!

Anonim spunea...

doze la jumatate de litru ?? eu stiam ca doza de pepsi are 0,33 , iar sticla la pet are 0,5

________________________________