Tableta PC Allview AllDro 3 Speed - prezentare


Tableta PC Allview AllDro 3 Speed se poate folosi de catre oricine. Are un display de mare dimensiune (9,7”, IPS, 1024*768 px), un design subtire ( 242*189*9,9 mm) si o greutate 635 de grame. Pretul atractiv (999 Ron) se adreseaza tuturor. Cel putin asta e parerea mea. 
 Tableta ruleaza pe un sistem de operare Android 4.0. Alte specificatii : procesor Cortex A8 la 1,2 GHz, doua camere foto, memorie flash de 16GB si conectivitate la internet prin Wi-Fi si 3G prin modem.

 Ce imi place: este usor de folosit, are un meniu retractabil si navigarea se realizeaza usor datorita butoanelor virtuale integrate in interfata. 

 Are o memorie interna de 16 GB care iti ofera posibilitatea sa stochezi o gramada de date. Daca nu iti este suficienta ,poti atasa un micro SD card de 32 GB si atunci chiar iti vor ajunge. Sincer, cred ca eu pe laptop am stocate undeva la 50 de GB date.

Tableta PC Allview AllDro 3 Speed se poate folosi in vacante, acasa, la servici, oriunde.

 Software. Bitdefender, ES Explorer, Aply Store, News, MultiLing Alte aplicatii pentru tableta AICI.

Iata si un clip. Imaginile vorbesc de la sine.


Share pe Facebook


Articole similare:




5 comments:

zboruri ieftine spunea...

Merci pentru review, ma bate gandul sa achizitionez si eu o tableta.

nicu spunea...

nice review!!! se pare ca stiu ce am sa fac cu banii cstigati la pariuri Romania. tableta pc alldro 3 speed va fi noua mea achizitie)

mazare congelata spunea...

O tableta foarte buna, imi place ca are android si pretul este unul foarte atractiv.

credite bancare spunea...

O tableta foarte capabila tinand cont de pretul ei, am una de cateva zile si sunt foarte multumit de ea.

brain fitness spunea...

Arata intr-un fel anume , prezentata asa :) ... sunt curios pe ce loc s-ar clasa intr-un top calitate/pret

________________________________